We maken gebruik van functionele cookies die minimaal nodig zijn om de website goed te laten werken. Met analytische cookies kunnen we het gebruik van deze website beter begrijpen en verbeteren. Je kan analytische cookies weigeren of aanvaarden.

Hoe we met deze informatie omgaan vind je terug in ons privacy- en cookiebeleid.

Deel op facebook
Deel op Instagram
Deel op facebook
Deel op Instagram

Samen naar nabije dienstverlening

20
0

Deze ideeën werden reeds ingediend

Willekeurig Populair Recent

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Uitbouw van satelliet centra voor dienstverlening zodat er niet steeds naar de gemeentehuizen moet gegaan worden.
Stijn H.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Zonder afspraak bij de gemeente kunnen binnenlopen. Komt ook ten goede aan de verplaatsingen omdat dit dan op weg van of naar het werk kan, en veel meer flexibiliteit geeft
Lana V.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Een nieuw dienstencentrum bouwen in Melle? Dat zijn zotte kosten, gebruik het OCMW gebouw hiervoor en maak na afbraak van het huidige gemeentehuis in Melle bvb een park met speeltuin
Kevin V.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Nagaan wat er mogelijks is in dorpskernen. In Bottelare is/was er leegstand/verloedering. Bv assistentiewoningen, kinderopvang, ontmoetingsplek, speeltuin, sporttereiin, ...
Jorg S.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Een antenne in het oc voorzien naar rato van 1 dag wekelijks. fysieke aanwezigheid ambetenaar.
Etienne V.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
De telefonische bereikbaarheid verhogen, door bijvoorbeeld elke volledige werkdag bereikbaar te zijn, is makkelijker voor mensen die fulltime werken.
Sabrina S.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Met een ouderwordende bevolking zou het nuttig zijn om te bekijken of dienstverlening aan huis, voor mensen die niet buiten kunnen of slecht te been zijn, een optie zou kunnen zijn. Ook voor iedereen die zich niet kan verplaatsen door ziekte of andere lichamelijke letsels waardoor ze zich niet kunnen verplaatsen
Eddy V.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Een eerste stap naar nabije dienstverlening kan het aanmaken zijn van een gemeente-app zoals zoveel gemeenten al hebben (zie Antwerpen, Aalst,...). Dit kan volgens het model van MijnBurgeProfiel en in samenwerking met de Vlaamse Overheid en Agentschap Binnenlands Bestuur. In deze app kan je dan makkelijke bepaalde attesten of zelfs een vernieuwing van de ID-kaart aanvragen.
Arno R.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Met de ouderwordende bevolking is dienstverlening aan huis, voor wie zich niet kan verplaatsen een optie om te bekijken in de toekomst.
Eddy V.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Een goede combinatie van fysieke en digitale toegankelijkheid. Fysiek betekent dit zorgen voor flexibele openingsuren, ook na de traditionele werkuren (vb. avondopeningen). Er dient ook plaats te zijn voor online webinars/informatiemomenten met Q&A.
Pieter-Jan S.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
De afstand van elke inwoner van de gemeente tot een fysiek contact moet eenvoudig overbrugaar zijn per fiets, dus er dient zeker geïnvesteerd te worden in dienstencentra.
Tom C.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Ik vind het belangrijk om met kinderen de bibliotheek regelmatig te bezoeken. Nu zijn de openingsuren eerder beperkt waardoor ik een bibliotheek bezoek niet kan combineren met bijvoorbeeld boodschappen doen op woensdag voormiddag. Dit maakt dat we ons twee keer moeten verplaatsen naar centrum Merelbeke op enkele uren tijd. Met jonge kinderen niet evident.
Femke A.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Het digitaal platform is OK en het afspraak systeem werkt goed, maar het telefonisch en fysieke aanspreekpunt moet behouden en versterkt worden zoals de aan huis dienstverlening voor ouderen en mindervaliden.
Anthony V.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Doe zo goed mogelijk
Egbert L.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Contactpunten met vaste openingstijden en online
Jan D.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Sneller mails beantwoorden en behandelen, niet 6 maanden moeten wachten op betaling premie.
Bavo P.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
vriendelijk personeel en vlotte oplossing van het probleem
christine V.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Fysieke dienstverlening Ruime openingstijden Duidelijke contactpersonen Communicatieuur met schepen op afspraak
Mauro A.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Doe zo goed mogelijk
Johnny P.
0 0
Log in om te stemmen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Er is nog steeds een generatie ouderen die digitaal niet kan geholpen worden. Voor hen blijft het belangrijk om voldoende fysieke aanspreekpunten te behouden.
An V.
0 0
Log in om te stemmen