Deel op facebook
Deel op Instagram
Deel op facebook
Deel op Instagram

Samen naar nabije dienstverlening

72
0

Deze ideeën werden reeds ingediend

Willekeurig Populair Recent
Toon opnieuw willekeurig 24 van de 72 bijdragen

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
digitale dienstverlening verder uitbouwen is aangewezen. Anderzijds moet er heel laagdrempelige dienstverlening zijn voor mensen die niet over de noodzakelijke digivaardigheden beschikken. Een aantal (zonder afspraak) uren voor ruime dienstverlening (1 of 2 halve dagen) lijkt me aangewezen.
Jean Paul D.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Wie niet mee is met de digitalisering en ook nog slecht te been is, heeft een probleem met de bereikbaarheid van het gemeentehuis/de gemeentelijke diensten. Misschien kunnen huisbezoeken helpen. Graag ook een oplossing voor de lange wachttijden. Voor een afspraak om je ID te vernieuwen bedraagt de wachttijd in Merelbeke 3 weken, in Melle kun je meteen langsgaan.
M M.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Een goede combinatie van fysieke en digitale toegankelijkheid. Fysiek betekent dit zorgen voor flexibele openingsuren, ook na de traditionele werkuren (vb. avondopeningen). Er dient ook plaats te zijn voor online webinars/informatiemomenten met Q&A.
Pieter-Jan S.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Loket die alle dagen open is en bij u vragen helpt om te weten waar je daarvoor moet zijn.
Marijke V.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Flexibiliteit met oplossingen op maat. De inwoners moeten op een laagdrempelige manier terecht kunnen bij de gemeente en de dienstverlening
/ /.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
De afstand van elke inwoner van de gemeente tot een fysiek contact moet eenvoudig overbrugaar zijn per fiets, dus er dient zeker geïnvesteerd te worden in dienstencentra.
Tom C.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Heel klein en praktisch ideetje, maar het zou handig zijn als je materiaal uit de bib van Merelbeke ook kan terugbrengen in Melle, zoals dat in groot-Gent ook het geval is (vb boeken uit de Krook mag je terugbrengen in Gentbrugge).
Josefien T.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Met de ouderwordende bevolking is dienstverlening aan huis, voor wie zich niet kan verplaatsen een optie om te bekijken in de toekomst.
Eddy V.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Fysieke dienstverlening Ruime openingstijden Duidelijke contactpersonen Communicatieuur met schepen op afspraak
Mauro A.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Doe zo goed mogelijk
Egbert L.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
een kleinschalig dienstenpunt, met ook bpost postkantoor, in flora nabij het floraplein of het station
J B.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
De digitale dienstverlening moet wel op punt staan. Ik kon bvb hier niet inloggen via mijn Google-account, en ik moest verscheidene keren klikken om dan uiteindelijk in te kunnen loggen via mijn e-mailadres.
Dominique V.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
De dienstverlening in het gemeentehuis op afspraak moet soepeler. als men een identiteitskaart verliest, moet men een afspraak maken om het verlies te melden, dan nog een om een ID aan te vragen en dan om er om te gaan. Men kan geen weken zonder ID.
Martine C.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Aanwezigheid van gemeentelijke en andere diensten in verschillende buurten. Faciliteren van aanbod van derden (vb bedrijven, verenigingen, andere dienstverleners)
Mieke P.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Aandacht voor ouderen (minder digitaal vaardig) en voor mensen die niet vertrouwd zijn met gemeentelijke dienstverlening (anderstaligen, vluchtelingen)
Hans R.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Organiseer eens een opendeurdag van de gemeente zodat we eens te zien krijgen waarom we gemeentebelastingen betalen.
Kevin H.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Meer aanspreekpunten voor personen die niet overweg kunnen met digitale ondersteuning. Eén punt waar zij heen kunnen met hun vragen
Marie-Claire C.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
De dienstverleni g sowieso uitbreiden naar flora en andere deelgebieden.
Patricia S.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
De bibliotheek kan een voorbeeld nemen aan de bib van Nazareth, een open bib en echte ontmoetingsplek voor jong en oud (met een geweldig assortiment)
B V.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Als je op afspraak komt is daar 1 mens voor 4 werknemers... ik zou zeggen zorg dat dit toegankelijk wordt en mensen zich niet in bochten moeten wringen en superlang moeten wachten om een afspraak te pakken te krijgen Is gewoon een teken van extreme bureaucratie
P D.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
een ontmoetingsruimte waar mindervaliden en senioren aan activiteiten kunnen deelnemen, een dagschotel kunnen eten aan betaalbare prijs, hulp krijgen om documenten in te vullen
Gratienne B.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Voor de werkende inwoner is een uitgebreide digitale dienstverlening (of ruime openingsuren) het belangrijkst. Een dienstencentrum in Melle is voor mij overbodig. Het gemeentehuis van Merelbeke is echt niet veraf en er is een directe bus van Melle naar het gemeentehuis. Ik verkies een centraal gemeentehuis met ruime openingsuren, dan een aantal dienstencentra met elke beperkte openingsuren.
Koen D.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Pin automaat in Flora. Betere dienstverlening van De Lijn voor bewoners van het gebied tussen de ringvaart en de werkplaatsen van de NMBS (Kon. Fabiolapark, Fraterstraat, Park Ten Hove).
Johan B.
0 0
lees meer

Samen naar nabije dienstverlening

Een idee voor nabije dienstverlening
Een hybride aanpak van zowel digitale dienstverlening als fysieke dienstverlening
Koen H.
0 0
lees meer
Toon opnieuw willekeurig 24 van de 72 bijdragen